Гарантія та повернення

STRIY by TM ZERNYATKO

Про СТРІЙність. Стройність. Цілісність. Лад. На противагу розстроїності, фальші, розібраності.

Усі товари забезпечені гарантією

Ми піклуємося про те, щоб товари придбані в нашому Інтернет-магазині STRIY, забезпечувалися гарантією. Тому на всі позиції, що є в нашому Інтернет-магазині, розповсюджується гарантія виробника.

У відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець може повернути куплений товар у 2-х випадках:

  • Товар має дефект (Стаття 8). Товар має дефект, товар використовувався і присутній один із факторів:

– Виробник взагалі не може усунути дефект.

– Виробник не може усунути дефект на протязі 14 днів.

– Після ремонту товар стає суттєво іншим, припиняє виконувати які-небудь функції.

  • Товар не сподобався (Стаття 9):

– Товар не знаходився в ужитку, тобто є новим і з дня придбання не минуло більше ніж 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

– Збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять до комплектації товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.

Товари належної якості підлягають поверненню протягом 14 днів відповідно до законодавства України. Для повернення товару потрібно звернутись за номером ‎+38 067 323 24 41.

Фізична адреса для повернення товару: Україна, м. Київ, вул. Олегівська, 24а/2

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • Товар (і всю його комплектацію, у тому числі упаковку – коробку)
  • Товарний чек.

Умови гарантійного обслуговування:

  • Гарантія надається на термін в місяцях, який відмічається в гарантійному листку і відраховується від моменту покупки.
  • Дефекти, що виникли за провиною виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийому товару.
  • Товар, який здається на гарантійне обслуговування, повинен бути цілком укомплектований і без слідів забруднення та використання.
  • Товар повинен бути доставлений в офіс STRIY, Україна, м. Київ, вул. Олегівська, 24а/2.
  • Товар не підлягає поверненню по закінченню 14 днів з дня придбання (за окремими виключеннями).
  • Після детального огляду товару, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
  • Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконати вказані у ній умови.
  • Підставою гарантії є документ (гарантійний талон та/або касовий чек), виданий під час купівлі товару, завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Гарантія анулюється магазином у наступних випадках:

  • товар використовувався у невідповідності із вимогами умов експлуатації,
  • не виконувались вказівки інструкції з використання,
  • товар модифікувався клієнтом самостійно із використанням елементів від інших виробників,
  • в результаті недбалого поводження із товаром,
  • при наявності механічних пошкоджень,
  • у випадку ремонту не уповноваженими особами,
  • в інших випадках передбачених чинним законодавством.

Повернення грошей:

  • Під час повернення грошей за товар, розрахунок із покупцем здійснюється на основі вартості товару в момент його купівлі.
  • Гроші повертаються покупцю в день пред’явлення відповідної вимоги, а у випадку неможливості повернення грошей в цей день – в інший термін обумовлений сторонами, але не пізніше ніж на протязі 7 днів.

Повернення коштів покупцю здійснюється так: сума повернення дорівнює вартості товару на момент покупки. При поверненні коштів післяплатою, вартість переказу оплачує покупець. Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів після оформлення заявки на повернення. Покупець обирає зручний спосіб повернення коштів:

  • на банківську картку;
  • готівкою при поверненні товару в наш офіс;
  • грошовим переказом (при післяплаті);
  • на розрахунковий рахунок підприємства (якщо оплата здійснювалася юридичною особою).

Зверніть увагу! Товари, які не підлягають поверненню та обміну, у відповідності із додатком до ЗУ «Про захист прав споживачів»:

  • пір’яно-пухові вироби (пуховики..),
  • рукавички,
  • натільна білизна (термобілизна, футболки…),
  • шкарпетки,
  • головні убори.

Цей перелік товарів вичерпний. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не доданого у перелік, якщо він відповідає усім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, присутній розрахунковий документ і т.д.).